sâmbătă, 15 martie 2008

Dragoste si sexualitate


Autorul ma face ,, sa mi reamintesc '' ca imi place o fata mai mult daca imi pronunta numele . E ca si cum atmosfera se incalzeste si oamenii se apropie fara sa si de-a seama cand se striga pe nume .
Practic daca va asteptati la un mic tratat de prelgeri despre sexualitate de la cartea asta nu prea e ceea ce pare . Se vorbeste despre ea intr o forma mai adancita prezentand modul cum aceasta relationeaza cu dragostea subliniind micile minciuni care ni le zicem zilnic de genu la sfarsitul unei intalniri :
,, Cand ajungi acasa suna-ma sa stiu ca esti bine'' . Auzind de atatea ori atat autorul cat si eu in viata mea acest mic incident am remarcat impreuna ca mai nimeni nu suna cand ajunge acasa ca sa confirme ca a ajuns cu bine . Aceasta este mai degraba o modalitate de-a reusi sa ne atasam mai repede unul de altul dar prin cerinta unei permisiuni .Practic poti ajunge sa folosesti aceasta replica ca plantarea unei capcane in jungla sau asemenea braconierilor ..dar spre deosebire de vanatul prins ..cel prins aici ( chiar si neapropiat fiind daca vrei ) simte o dulce durere de alt tip .
Autorul mai vorbeste apoi despre diferitele ipostaze ale cuvintelor ,, Te iubesc '' care sunt atat de diferite de la contextul in care se afla la alt context :
Te iubesc spunem uneori ca si cand am cere o dovada o confirmare sau verificare sa vedem daca celalat raspunde .
Te iubesc spunem cand ne dedicam in totalitate persoanei
Te iubesc spunem cand dorim sexual partenerul
Te iubesc spunem cand ne iubim pe noi si ne simtim bine
Te iubesc spunem cand vrem sa fim priviti si ascultati
Te iubesc spunem cand vrem sa transmitem ,, Nu pot trai fara tine ''
Te iubesc spunem cand vrem sa multumim ca semn de recunostinta
Te iubesc inseamna pur si simplu te iubesc .
Dar ce se intampla in cazurile cand te iubesc parca ar expira ?
Ce se poate spune despre sotiile care is capoase rau si is asa de ocupate cu cariera de nu mai au timp de sot decat extrem de putin sau chiar deloc ?
Devin ele niste victime ale magicului , singure oare ?
Daca va intereseaza cititi cartea :D

0 comentarii: