duminică, 7 decembrie 2008

Ziarul ,,Adevarul"


La inceput am crezut ca ziarul ,,Adevarul" care apare joia cu cartea se va vinde doar cand vor fi preturile promotionale dar se pare ca lumea nu inceteaza sa se inghesuie la centrele de distribuire a presei in fiecare joi inca de la 5.40 dimineata.
Cum explic o mica parte din succesul cartilor?
Editiile limitate. Datorita faptului ca exista extrem de putine exemplare care ajung la chioscuri, intr-un nr. de 4,5 si punanduse problema daca si astea ajung normal ca toata lumea cumpara. Daca ar veni cate 20-30 exemplare la chioscuri atunci ziarul si reclamele nu ar mai putea sa explodeze cu afisul : S-au vandut toate si sunt cozi kilometrice in fiecare joi.

Deci in concluzie : foarte putine exemplare scoase pe piata ca sa se poata zice lumii : este ceva de succes.

2 comentarii:

Georgiana spunea...

offf...dezamagire totala...am inteles ca nu iti pozi achizitiona cartile decat prin colet postal sau cu o cerere la abonamentul ziarului...eu am incercat in fiecare joi de cand a inceput "colectia" dar de fiecare data am ramas dezamagita...pana la urma cred ca imi fac o cerere...sper sa mai am si timp!

Mihaela Chelaru spunea...

Chiar crezi ca este vorba de un succes? Iti spun eu Razvan, ca domnii de la Addevarul au primit foarte multe injuraturi de la multi care au dorit sa aiba aceasta colectie. Nu-mi explic de ce fac o reclama atat de remarcabila, daca nu se ridica la nivelul asteptarilor cititorilor? Pentru ce 4,5 exemplare, cu ce ma incalzeste ca oamenii isi rezerva cartea cu o saptamana inainte?!
Iti spun eu, cu NIMIC!

Si eu m-am trezit la 5 sa ma duc sa iau Adevarul joia si din parti mai aveau.
Eu zic ca lucruri de genul asta nu se fac!