miercuri, 23 septembrie 2009

Prieteni vechi, prieteni noi


De-a lungul vietii mele m-am vizualizat cu o multime de persoane la sfarsitul vietii, de la cate un coleg de facultate cu care ma voi intalni la un ceai batranei fiind, cu cate o fosta amica sau cei cu care dadeam foc la poste sau suflam cu tuburi in balcoane la lume.
Multe au devenit straine de mine, iar altele le-au luat locul. Prietenii vin si asa cum vin la un moment dat se duc, de aceea as vrea sa ma gandesc la cei care sunt prin preajma ca la cei care intr-o zi vor disparea de langa mine pentru ca responsabilitatile ii cheama sau pentru ca prefera pe altcineva in loc. Minciuna aceea ,, nu am timp " mi s-a parut deseori extrem de gogonata.
Iti alegi sa petreci timp langa cine te face sa te simti bine, langa cine ai visuri comune. Pentru prietenie incep sa cred ca se da o lupta, si prietenii sunt clasati pe diferite grupe...unul ocupa locul I, altul locul II, altul locul III si asa mai departe. In functie de importanta ta pentru celalalt el iti va acorda timp sau va zice simplu ,, nu am timp " in loc de ,, nu ma mai interesezi ".
Imi amintesc ca am intalnit un tip odata care anonim fiind m-a invitat acasa la el si mi a dat cateva cartulii gratis cu ideea sa petrec ceva timp cu el, sa ne uitam la filme si sa vorbim despre viata in general. Tipu era disperat ca il parasise prietena...si pe langa asta uneori imi reprosa sever : cam neglijezi prietenia noastra. Nu prea imi placea tipu , cu toate ca aveam amandoi atractia fata de filosofia indiana. Pur si simplu hotarasem ca am alte metode mai bune de a-mi petrece timpul decat cu el.

0 comentarii: