miercuri, 28 aprilie 2010

Teatru Iasi : Cui i-e frica de Virginia Woolf?


Piesa de teatru a fost frumoasa. Pacat ca locuri au fost putine la sala cub din Iasi si din aceasta pricina unii nu au reusit sa intre la piesa sau pur si simplu li s-au inmuiat picioarele. Eu am rezistat pana la final.
Subiectul : Doua cupluri de intelectuali (dintre care barbatii profesori universitari) se intalnesc si reusesc sa-si povesteasca unii altora cat de greu este sa mentii o relatie cu un partener de sex opus atunci cand au trecut ceva ani in spate. Isi spun frustrarile pe fata, ba chiar aproape se iau la bataie uitand de Dumnezeu si de ei insisi poate pentru ca au ridicat jocurile mintii si pretuirea pentru minte mai presus de orice.
Dar ce este aceasta minte ma intreb eu, aceasta minte care leaga si dezleaga oameni?
Mintea inseamna o multitudine de ganduri. Daca nu am avea ganduri si am sta linistiti fara sa mergem pe acea idee a parintilor, preotilor, profesorilor : ,, fa incontinuu ceva " poate ca in unele privinte am fi mai linistiti si nu ne-am agata in continuu de trecut, prezent sau viitor creand neplaceri.
Greseala acestor cupluri din piesa de teatru este ca se agata mult de trecut iar trecutul cu toate ca are o parte constructiva pentru viitor el poate fi si distructiv.
In concluzie daca mergi la piesa te vei cracana de ras lucru care iti va face gura sa devina mai plastica si mai antrenata in ceea ce priveste muschii fetei.

0 comentarii: