luni, 11 februarie 2008

Calatorind prin Botosani



Am mers la un cenaclu in Botosani care cu spiritul creator al scriitorilor si profesorilor care au participat i-au pus titlu (cenaclului) ,, Ce pana mea '' .
Aveau chiar si o mascota , un cocos golas cu o pana in fund care sa exprime ca suntem prosti dar fuduli :D . Eu am reprezentat intr un fel Iasul ..spunand o asa zisa proza de a mea la care am primit mici comentarii impulsionandu-ma sa continui mai departe ceea ce am inceput .
Am remarcat pe acolo oameni care aveau ceva de spus ..dar si oameni care oricat ai fi incercat sa storci ceva din creatiile lor nu puteai sa scoti o previziune a viitorului ce ii asteapta , o stare bine identificata prin care trece , expresii noi , forme terapeutice sau cutii cu intrebari .
Am intalnit un scriitor (Valetin Jantea )despre care gasiti multe pe google , care crescut la casa de copii a reusit sa si intemeieze o familie si chiar sa o duca mai bine financiar decat multi altii din noi . Care te indemna sa scrii ceva si sa publici oferinduti motivatii sanatoase pentru care ar trebui sa o faci si printre care si aceea de a nu avea regrete la batranete .
Am aflat ca pentru a publica o carte e nevoie neaparata de o prefata sau introducere , comentariu ceva de la un un scriitor mai celebru ..caci cu cat e mai celebru cica asa iti va sta si succesul pe piata .
Am aflat ca timpul memoriilor daca vrei sa le lasi pe lumea asta de obicei se lanseaza la batranete si nu la inceput cand randurile nu ti sunt tocmai coapte .
Ca o o scurta intelepciune (poezie) din 3 randuri formata trebuie sa contina in primul rand 7 silabe , pe al doilea rand 5 si al treilea 7 . Practic acestea constituie si seductia .
Am vizitat un sex shop , primul din viata mea in cursa nebuniilor . Nu am facut asta niciodata in Iasi dar am zis ca merita in Botosani . Preturile erau mari de la 60 ron pana la milioane de lei si cele mai multe sortimente fiind pt femei . Era si un fel de canitza pt barbati dar nu m-a interesat ca am vrut sa ma pastrez in forma naturala neapeland la artefacte artificiale .
Am facut vreo 100 de poze , am reusit sa decodific mai bine filmul ,, Bitter moon '' dupa romanul lui Pascal Brukner cu un botosanean , am vazut cate o tigancusa tanara si frumoasa care cara pe tocuri un brat de lemne si un batranel care desi parea cersetor la colt de strada cand iti zambea vedeai zecile de milioane bagate in dintii sai .

0 comentarii: