duminică, 11 octombrie 2009

Voluntariat si mai mult verde


Am strans hartie multa ...vreo 60-70 kg..in camaruta mea mica si apoi am trimis un mail la unul din cei care se ocupau de treaba asta de la mai mult verde si am primit raspuns la sfantu asteapta. + insista foarte mult sa am cutii sau saci de carton iar astea chiar nu am de unde sa le iau...si sa fie si rezistente .
Dupa luni de strans cu placere si stres din partea alor mei ca transformasem camera intr-una fara spatiu deloc mi am bagat picioarele aruncand hartia la gunoi. si ghiciti unde..la gunoi la un loc cu borcanele aruncate de mancaruri expirate etc.
de ce? pentru ca nu aveam nici un container in fata blocului si nici acum nu exista sa pui hartia...(ca sa gasesti unu care exista tre sa mergi prin cartierul alaturat sau chiar 2 cartiere)
de ce ? pt ca se vrea mai mult verde desigur..
Dar de ce se plateste doar 1 ron la 100 kg de hartie dusa la reciclat ?
pt ca se doreste mai mult verde ca sa ti rupi tu spatele carand.
Pe vremea lui Ceausescu si pana acum cativa ani omul parca mai strangea cu drag...dar cand vezi ca marii administratori si vai ..prea bine facatorii si sfintii voluntariatului care l ridica in slavi nu ti raspund la mail iti cam vine sa te intrebi : oare pe dinauntru nu sunt niste oameni brute care se plang ca nu au bani dar pe la spate jupoaie din fripturi cu lacomie si rad de cei care fac voluntariat?
Voluntariatul este el voluntariat in masura in care treci asta la cv? Ori este tot un fel de schimb ca si cum ai merge undeva sa muncesti pt bani...numai ca schimbul aici este pt a capata un post in politica(unde se cere asa ceva) si nu pt a primi bani in schimbul muncii.

1 comentarii:

BGU spunea...

poti lua legatura cu baietii din Aiesec. uite, proiect pe reciclare :
iasirecicleaza . ro