duminică, 25 ianuarie 2009

Despre distribuirea pliantelor, ziarelor



De cateva luni de zile continui sa merg sa pun ziare, pliante in poste. O treaba destul de buna pe langa jobul prost platit la care merg.
Ceea ce-am sesizat la o mare parte din populatie din cei care ma abordeaza mai agresiv este ca uita faptul ca sunt doar un simplu angajat la o firma mai mare si daca nu sunt eu cel care va pune in poste va fi altcineva. Dar nu asta ma face sa ma amuz, ci faptul ca ei devin atat de draguti si de amabili imediat dupa ce afla cat castig. Ei probabil cred ca toti cei care fac asemenea treburi se imbogatesc, sau au cine stie ce salarii pompoase care cumva le depaseste lor salariile.
Cand le-am zis la doi domni ca pentru un teanc de 1000 de ziare puse in poste ajung sa primesc vreo 15 ron au ramas masca si din agresivitatea care o aveau inainte a inceput a zambi amabil si chiar mi-au deschis usa amabil asteptandu-ma sa ajung la ea dupa ce termin de pus in poste.

.................................................................................

Alta doamna cu un aer de profesoara striga dupa ce se uita la mine : Toti is niste hoti si banditi.
Iar eu zic : Da doamna, aveti dreptate. Toti sunt niste hoti si banditi.
..............................................................................

Un domn ma intreaba cat il costa faptul ca ii pun ziarul in posta. Si ii raspund ca e gratis. Ei pai daca e gratis, hai te rog pana la mine sa te servesc cu un pahar cu vin :)

............................................................................

Faceti o gramada de mizerie cu prostiile alea pe care le puneti in poste zice o doamna.
Pai doamna, noi dam oamenilor un instrument, ceea ce fac cu acel instrument..daca sunt civilizati vor arunca acea mizerie la cos, daca nu vor face ceea ce ziceti d-voastra.

...............................................................................

Sun la un nr. de interfon cu ziarul Kaufland.
Zic : posta.
Vocea : Care posta?
Eu : De la Kaufland.
Vocea : Nu-i voie
Eu : Nu-i problema, sun la altcineva. Din 40 de apartamente intotdeauna deschide cineva.

Apoi intru in scara si pun in poste.
Domnul iese, se uita dupa mine si incepe cu focuri de injuraturi si amenintari.
Eu : Domnule, desi aveti in jur de 40 de ani dati dovada ca va lipsesc cei 7 ani de acasa. Nu pot decat sa va multumesc pentru acest comportament civilizat.

.................................................................................


Ceea ce mai vreau sa zic e ca nu toata lumea este anti-ziarul Kaufland. Am sesizat ca unii abia asteapta ziarul in special pentru ca are o rubrica cu umor.
Unii vor sa fie lasate pliantele sau ziarele jos la fiecare scara, dar nush cum se intampla ca de multe ori intr-o ora doua par a se fi epuizat toate daca sunt lasate astfel. Banuiesc pentru ca toti sunt cu buna intentie, pentru ca unii cred ca toata lumea gandeste sau trebuie sa gandeasca ca ei.

2 comentarii:

Georgiana spunea...

mult succes sa ai si...sa nu mai ai necazuri din astea :)

numai zile faine!

Mihaela Chelaru spunea...

Mi-au placut experientele si replicile f bine gandite :). Am patit-o si eu, sunam la interfon si spuneam posta, si mi se raspundea" a mai venit de 4 ori azi, nu-ti dau drumul". Sau aveam de lipit stickere pe usile blocurilor, cat mosi au iesit cu matura si cu gura mare ca nu e voie...Mai rau este cand scara unui bloc este pazit de un caine, atunci clar nu ai nici o sansa sa duci la bun sfarsit ce ai de facut! :)