luni, 4 aprilie 2011

Despre mine

- am inceput sa desenez cu creioane colorate un desen pe luna

- imi plac oamenii care poarta ochelari rotunzi

- actorii preferati : Morgan Freeman, Kevin Spacey, Tori Spelling

- joc la loto 6/49 o data pe luna

- visez ca candva sa dedic mai mult timp ascultarii muzicii clasice

- nu-mi place halloweenul



- imi plac prajiturile si cerceii rotunzi si mari ale femeilor


- imi place brifocorul si prigatul de mandarie desi in ultima vreme trag spre apa minerala

- pe viitor e posibil sa renunt sa mai mananc cutiile de icre pline de e-uri (8-9 am numarat) - deja am inceput sa zic nu...

- imi place berea reds si vinurile spumante



- oamenii care vor sa slabeasca si nu fac progrese mi se par niste oameni cu lipsa de educatie a vointei

- pe 27 ianuarie 2011 am folosit prima oara o masina de tuns si am inceput sa dedic o zi speciala tunsului...ziua de 24

- imi place sa citesc D.H.Lawrence si sper sa termin toate operele sale de lecturat

0 comentarii: