vineri, 11 decembrie 2009

Resurrection (1980)



Mi-a placut acest film pentru ca din nou prin interiorul meu am facut niste mici conexiuni cu India si cu niste timpuri in care credeam mai puternic in puterea miraculoasa a gandului sau cel putin faceam eforturi si incercam sa ma educ in privinta asta.

Pe scurt : Un cuplu face un accident cu masina in urma caruia el moare iar ea are expierenta de a vedea ce se afla pe lumea cealalta pentru o bucata scurta de vreme. Intoarsa printre cei vii cu ajutorul lui Dumnezeu, ea isi descopera o abilitate foarte rara printre oameni (sau chiar unica) pe care nu o avea inainte : puterea de a vindeca cu ajutorul mainilor oameni care de care mai bolnavi sau chiar boli la care nu s-a gasit nici un leac.
Totul pare bine si frumos pana in momentul cand incep sa apara oameni intrigati, invidiosi, suspiciosi cu rautate si care nu pot sa inteleaga ca femeia care putea vindeca cu lumina oamenii era ca un cadou de la Dumnezeu si nu ceva ce trebuie pus sub bisturiul ratiunii.

Femeia care interpreteaza personajul principal are un chip super luminat si frumos, exprimand o caldura care ajunge sa intre si in inima celui care vizioneaza filmul.
Pe mine m-a dus cu gandul la oamenii care exista in realitate in zilele noastre...si care au asemenea daruri...John of God...etc

Ps : filmul poate parea putin dramatic uneori dar are un final fericit :)

http://www.imdb.com/title/tt0081414/

Daca vrea cineva filmul sa dea un semn si vedem ce putem face.

2 comentarii:

G.Girl spunea...

Hmm.. eu una personal nu am vazut filmul, dar cred ca imi voi face timp sa ma uit la el.

Suna destul de interesant! :)

bogdanrazvan spunea...

e fainut, dar nush cat e de usor de gasit pe net. dak ceva il pot pune la share intr o seara pe odc la o ora dinainte fixata.
om vedea ;)