joi, 24 februarie 2011

Despre varsta si mandrie

Daca m-ar intreba cineva cum e la 28 de ani fara cateva zile i-as zice urmatorul lucru : e o varsta la care poti ramane gura cascata cand cate o fata de 18-19 ani iti spune buna ziua. Cel putin asa mi s-a intamplat mie si nu pot zice ca e ceva super placut.
Nu mi place ca imbatranesc si incerc sa fug de acest gand de cate ori am ocazia.
Cu toate astea ma bucur ca marea majoritate imi dau varsta de 22-23 de ani si cineva acum jumatate de an mi-a dat chiar 17-18 ani.
Un amic pe nume Serghei a incercat sa mi ia apararea zicand ca atunci cand un profesor intra in clasa le da buna ziua elevilor dar cred ca situatia este ceva foarte diferita.
Este diferita in functie de varsta la fel cum un om de 60 de ani nu zice sarumana si nu saruta mana unei tinere de 20 de ani.

Astazi am terminat de vazut filmul serial Robin Hood si iarasi am ramas cu gandul la faptul ca unii intr-o viata atat de scurta realizeaza cat de cat ceva si altii intr-un interval foarte mare nu reusesc sa faca mare lucru. Oamenii care au luptat impreuna cu Robin Hood au fost mandri. Au ridicat mandria mai presus de toate ca au luptat pt Anglia...deci in concluzie mandria este importanta in viata .

Iar religia zice ca mandria este rea. Cred ca este rea pentru ca atunci cand merg si ma mandresc cu ceva ( nush daca e acelasi lucru cu a te lauda ) exista un risc ca sa starnesc invidia in celalalt iar invidia la randul ei imi pare un pic legata de ura.

Care este mandria buna si care rea?
Daca eu ma mandresc ( nush daca este acelasi lucru cu a ma lauda ) ca mi am cumparat ceva fac un lucru bun?
Daca o femeie se mandreste ca si-a crescut copii este un lucru bun ?
(ceea ce nu prea inteleg ce i asa o mandrie pentru faptul ca ai crescut niste copii se refera oare la faptul ca altii sunt lasati abandonati si ea nu a lasat nici unul abandonat ? )


Bineinteles in cazul femeii nu cred ca poate fi vorba ca ar starni invidie cu faptul ca ea si-a nascut copii daca asta se poate numi mandrie dar in cazul in care am achizitionat ceva si m-am mandrit ...

0 comentarii: