sâmbătă, 22 decembrie 2007

Concursuri si oameni care nu si vorbesc


Stand in casa caci nu era vorba de iesit afara pe o asa ceata de-o taiai cu cutitu ca pe o prajitura m-am apucat sa joc la un concurs specific barbatesc saptamanal la nivea trimitand un sms. Am stat ca pe jar gandinduma ca ce ma fac ca nu am pasaport sa plec in excursie in Oman si pe deasupra ca sa pot pleca mai am nevoie si de carnet de sofer . De acum la concursuri trebuie sa ai si anumite diplome ca sa poti sa ti ridici premiul .
Partea dubioasa la ei mi s-o parut aceea ca daca castigai ceva din multele de premii erai nevoit sa le dai telefon sa specifici adresa si dupa ce le spui adresa sa le trimiti si un plic ( cu adresa ta trecuta pe ea ) care sa contina tichetul de participare ca proba ca chiar ai castigat pe bune .
Ziceau de asemenea in regulament ca cica nu poti da ceea ce ai castigat pe mana altcuiva . Deci in concluzie : nu tu pasaport si carnet de soferi categoria B nu tu vizita in Oman . Stiam ca existi : Nivea .
Un concurs este si in societate pana la urma . Remarc de multe ori cum oamenii ca sa concureze in topul prieteniei tale iti cer numarul de telefon ca sa si l puna in agenda (de ornament,creezi o senzatie ca chiar il interesezi). Dar e vorba de o prietenie falsa care bineinteles are un cost iar daca nu raspunzi costului vei fi descalificat . Zic asta pt ca intr un sfarsit de semestru ma intalnesc cu o veche amica care imi cere nr de telefon si imi zice sa mai binevoiesc sa o mai vizitez acasa ..Eu am luat o ca un fel de salut cererea numarului de telefon nu chiar pe bune pt ca mai aveam o gramada care imi cereau nr de telefon de forma eventual mi l dadeau zicandu-mi : sa ma suni .
Si eu am fost foarte mandru de mine ca s invitat si e ca un fel de a zice :,, imi place si apreciez diverse lucruri la tine ''..ca sa constat apoi cu stupoare ca ea practic imi inchidea de nush cate ori conversatia in nas cu idei de genu cand sa vin: tre sa merg la un botez , dupa o saptamana zice...merg la o nunta ..alta saptamana : merg la ziua lu catelusa Laika pana intr un final cand am vazut ca indruga minciuni sau ocoliri ca nush care e termenul corect ( din grija fata de mine ) si sunt sigur ca apoi ar fi putut spune ca ea e o persoana care zice lucrurilor in fatza si pe nume . Exclamatie :
-Vai ce mult iti mai pasa de capra vecinului !
sau
-Ceea ce simti acum nu e valabil o vesnicie ...
sau
-Te iubesc are termen de garantie !
Oricum ceea ce apreciez la persoana asta este ca ea a vrut sa mi ureze un salut calduros si apreciez asta ..mai ales ca incep sa ma faca sa tresar de la o vreme oamenii care se saluta pe strada chiar si vecinii de scara dar nu si vorbesc in schimb mai niciodata . Cica salut ...salut si atat
Chiar ieri 21 decembrie am patit o la lift la scara cand o iesit o tipa superba din lift , o vecina pe care nu o mai vazusem de un car de ani (Laura Cretu )si m-am lasat dus de emotia revederii amintindu-mi lucru care mi se intiparise in minte istorisit de ea acu ani multi : ca toate femeile is c... si se gandesc la prostioare poate mai des ca barbatii . Altceva nu mai tin minte ..:P

0 comentarii: