luni, 10 decembrie 2007

Despre buburuze , ganganii si muzica

Imi plac buburuzele , sunt mici rosii si cu buline negre si in mai toate pozele arata bine dar supararea mea :( este ca nu stiu daca numele lor de ,, buburuze '' au fost date asa pur si simplu sau oamenii care le au denumit asa chiar sufereau de frig si erau des buburuzati . Tre sa fi fost haios sa alegi un nume pe ea care e rosie culoarea dragostei si care se leaga prin analogie cu faptul ca atunci cand vedem un om buburuzat parca am face orice sa nu mai fie asa . Deci buburuzele-ruze sunt placute mai ales pt ca ne scapa de paduchi de pe plante prin casa asta e mancarea lor favorita cica , desi nu am vazut niciodata o buburuza indopata ..nush daca i se vede burta :P
Dar oricum nu sunt suparat de lucruri asa puerile...de necunoastere ci de faptul ca am aflat ca la mine in baie undeva la intuneric crestea un paianjen mai mare de ala subtire niste pui ..si i-am prins puii si i-am cocarjit de rau ce sunt , probabil inmormantarea lor se mai executa si astazi ...:P
Odata am salvat o colega de un paianjen mic si inofensiv la facultate , cand i l-am aratat cum mergea pe mana mea o sarit ca arsa si i l-am pus pe banca si zice :
-Sa-l iei de aici imediat ca altfel ti l bag pe gat..aaaaaaa
Si l-am luat normal ..si m-am trezit ca mergand spre casa m-a sunat fata asta prima oara de cand o cunosc de ani de zile sa ma intrebe ce mai face prietenul meu paianjenul si m-am simtit bine ..gandindu-ma ca aici noi barbatii nu putem salva femeile de tigri fiorosi sau vreun leopard dar macar le putem salva de o ganganie mica si hopa primim si noi olec de atentie . M-am simtit vanjos ;) si nu numai eu m-am simtit vanjos ci si gangania din metamorfoza lui Kafka se simtea vanjoasa cand reusea sa intoarca cheia in broasca cu toata greutatea corpului sau sau eventual sa apese pe o clanta . Si familia se simtea mandra de el pentru ca credea in el , el omul transformat peste noapte intr o ganganie . Lui Gregor caci asa o chema pe gangania asta din Metamorfoza ..ii placea sa studieze mersul trenurilor ca orice om ..dar doar il studia si nush daca ii ajungea viata intreaga sa vada tot ceea ce si ar fi dorit . Era neputiincios tare si singura lui bucurie mai mare parea sa fie muzica dupa care tanjea atat de mult . Muzica care multor ganganii le lipseste deoarece nu au organ auditiv sau din dragoste de prea multa muzica si l-au pierdut . Acum cine stie ce ganganie e prin casa pe la mine si asculta muzica care o ascult si eu , poate dau chiar o petrecere intr o crapatura de perete la mine in camera :PSi apropo de oameni care cred ca si gandacii au o familie ..am vazut un film : Bug din 2002 filmul ..in care un individ se opreste in mijlocul strazii ca vazuse o insecta trecand strada si zice : tre sa aiba si ea familie poate ..de ce sa o calc cu masina ..si blocheaza circulatia in intersectie , ies scandaluri eventual unii arunca cu ceva ca omu e dilit rau nu gluma . Si aruncand cu ceva acel ceva ajunge in canalul de scurgere a apei unde se ciocneste de o teava ruginita care se crapa si unor oameni acasa nu le mai curge apa datorita faptului ca s-a spart teava . Nervos omul ca nu are apa se duce la servici nespalat si nervos pe deasupra nervi care influenteaza pe sef si il concediaza ..si tot asa istoria intregului oras se schimba datorita fapului ca un individ cu capu credea ca gandacii asculta muzica :D

0 comentarii: