sâmbătă, 29 decembrie 2007

Mi am cumparat dvd-rew Nec

Mi am cumparat Dvd-rew Nec si nu zic asta ca sa ma laud ci sa mentionez faptul ca dupa test de inscripionare si de citire la fatza locului m-am trezit acasa ca mai bine de jumatate de teancul de dvd-uri care le aveam nu le citea ( altele insa le citea) . L-am cumparat de la second cu 60 ron cu garantie destula si am plecat spre drum la Diverta la Mall cu garantia in mana sa le dovedesc ca dvd-urile mele in in regula si dvd-rew lor e cu probleme . Dupa ce le explic situatia imi zic :
- Uite o adresa de la un service de la calculatoare si un nr de telefon .
- Unde se afla asta , are vreo denumire firma ? intreb eu .
- Nu stiu , mergi si da un telefon si afli tu adresa exacta pe unde ce si cum , eventual daca is de gasit acum de sarbatori .
-Dau telefon aflu locatia si dupa vreo jumate de ora mai bine de cautari in sfarsit dau de locul cu pricina unde remarcandul pe individu de la service zic :
- Banuiesc ca operatia nu va dura mai mult de 2 saptamani , ca banuiesc ca asa scrie in contract iar contractul nu specifica nimic ceea ce tine de sarbatori , sa ii scuz ...nu aveam chef in de-ale sufletului mai ales ca era vorba de bani si ceva ce tinea de angajamentul luat de ei si incercam sa i fac sa respecte legea .
Ne bagam la probe cu dvd-rew si zice :
- Ei problema e de citire deci , o sa facem noi teste cu dvd-uri profesionale ( bineinteles de vreo 50-60.000 )ca sa mi dovedeasca ca asta merge perfect aparatu.
Mi l-au luat cu ideea ca cica sa i faca verificare care dureaza cateva ore si dupa 3 zile primesc un telefon de la ei ( dupa ce i-am sunat eu ) :
- Din cele 3 dvd-uri lasate 2 le vede si doar unul nu l vede . ( Ei mergeau pe ideea ca daca mai bine de jumate merg e ok ) . Insa exact asa le dusesem ...practic nu mi zicea nimic nou ..si intreb :
- E vreo diferenta la dvd-rew de cand l-am lasat si il iau azi ?
- Nu , e nici o diferenta si ne scuzati va rog dar cel care s-a ocupat de dvd-rew d-voastra e plecat la Suceava deci noi nu stim nimic ce a facut si care sunt diagnosticele lui ..doar ne a transmis ca dvd-rew merge . Eu ii suspectez insa de cel de al treilea invidiv ca e un prieten imaginar de al lor pentru ca tipu de care imi ziceau ei nu l-am vazut vreodata + cel cu care vorbeam mi a spus sigur pe el ca se va ocupa de dvd-rew meu .
Le zic :
-Vreau un test la el ..si il baga .si exclama : vai ne scuzati nu avem codecuri puse pt filme ..si ca tot era cu craciunu vazand ca nu imi mai tace gura mi o dat cadou un cablu ide Ata 100 ca sa mi tin pliscu ca ei nu au fost tocmai pregatiti in explicatii si detalii concrete .
Eu ii suspectez si de faptul ca nu au facut nimic la dvd-rew (testele care cica le-au facut )..si ma intreb daca nu stiau diagnosticul de la inceput .
Oricum chiar daca era nou din magazin si avea aceeasi problema de citire in mod sigur ei ar fi zis : dar merge perfect .
Si le am zis ca peste o luna doua e posibil sa vina cineva cu acelasi dvd-rew pt ca intentionez sa l vand si sa i dovedesc cum mi s-a dovedit si mie ca asta chiar merge ff bine .
Cand voi merge sa cumpar alt dvd-rew voi avea astea 3 dvduri ca pasaport care merg perfect pe alte dvd-rew .

0 comentarii: