marți, 11 septembrie 2007

Relatii cu pasi uitati

Am o prietena foarte moralista pe care o cunosc de cateva luni de zile si ceea ce ma amuza la ea e ca tot timpul e in frici cu idei de genu ,, eu nu vreau o relatie care sa fie bazata doar pe amor , eu nu sunt genu '' . Nu ca m-ar fi deranjat ca nu e deschisa din punct de vedere erotic ci mai degraba accentueaza extrema ,, doar '' ori dupa cum am mai zis ..un om nu poate fi doar despresiv , doar sexual , doar bucatar , doar un ticalos . Pana si la o gaza cat de mica poti vedea ceva frumos . Acum de curand a avut un prieten cu care eventual cica urma sa se si casatoreasca ..aveau o vreme impreuna ...si ma amuza ca isi suspecteaza propriul iubit ca vrea sa se culce cu ea si ca vrea sa o duca in patul lui ..Sincer vorbind sunt multe fete care ajung sa se gandeasca mai mult la sex decat se gandesc baietii ..toata ziua cu frica asta de sexualitate nu fac decat sa si puna bariere noi in calea propriului succes ..isi priveaza pana si tipii de treaba de la care ar putea sa accepte o urma de afectiune cu ideea ca toti vor sa se culce cu ea .Sa explici de ce vei rata inainte de a incepe o relatie sau orice altceva nu gasesc deloc corect .Ceea ce ma amuza e tipu de fata cu o obsesie de asta ..si el sa nu fie interesat deloc de partea ...sa si vada de ale lui ..si ea sa aiba tot soiul de frustrari si frici , retineri si stopuri pentru ca ea traieste nu in propria lume ci poate mai exact in lumea pe care o ofera prietenele ei . Relatiile se duc de rapa pentru ca ea /el intr un moment de nesiguranta merg si intreaba prietenii ce sa faca ..si de obicei nu povesteste lucruri frumoase ci chestii aiurea si prietenii iau decizia in locul ei si ea se duce acasa plange vreo 2 zile fara sa i zica lui si apoi intr o zi o vezi bine dispusa si fara nici o urma zicand : bye bye baby .Si prietenii pe ce pot pune accent in sfaturi ? Pe niste experiente care sunt povestite intr o anumita stare de spirit . Daca prietenii sunt bine dispusi in acea zi ..o sa i dea un implus sa fie optimista , daca se simt prost s-ar putea sa se raporteze la niste expierente limitate ale lor . Relatia se pare ca incepe sa devina mai mult rationala decat acea relatie in care simti ca in preajma lui/ei incep sa ti se inmoaie picioarele . Ratiunea e pentru negocieri , inima e pentru simtit .
Multe relatii se duc de rapa dupa cum ziceam din cauza nesigurantei partenerului , dar acel partener daca nu gaseste siguranta si nu are incredere in celalalt nush de ce l-a mai luat .E ca la soferii de maxi taxi angajati care la fiecare statie il asteapta sefu sa vada daca o dat numarul de bilete pt tot transportu si daca nu cumva i-o furat . Dar multi in relatia de cuplu se fura pe ei insisi . Ei se apuca si cad tristi cu urmatoarea idee psihologica : ma urasc pe mine cu ideea ca se gasi cineva care sa ma iubeasca , eu creez singur un gol acolo pentru a putea sa vina celalalt sa l umple cu dragoste cat nu mai vreau eu sa ma iubesc pe mine ...si pica tristi din dorinta de a fi vazuti si iubiti . E o intreaga piesa de teatru aici :) Adevarul e ca un om care nu si face rau siesi neiubinduse nu face rau nici altora . Unul care se raneste pe sine ajunge sa simta nevoia sa raneasca pe ceilalti zicand : ,, dar creeaza si mie un gol acolo la tine draga ..nu ai vazut cum fac eu ? ''Ne plictisim impreuna daca nu suferim oleac cat de cat ..chiar suferinta imaginara provocata la alegere ..si apoi la sfarsitul vietii o sa zicem : vai prin cat de multe am trecut impreuna ..asta ne-a unit ..
Cred ca partenerul poate oferi siguranta si 100% dar daca ea/el e incapabil/a sa simta acea forma de siguranta apoi totul se duce de rapa .
De ce se despart oamenii ? Sunt multe care nu incep din cauza ratiunii si asa zisei nepotriviri ? Eu cred ca e mai degraba cauza unei nedeschideri . Sa luam un exemplu simplu . Eu sunt cu culoarea albastra , tu esti cu galben ..dar si in culoarea albastra si in culoarea galbena sunt parti frumoase pt oricine . O sa ramai surprins cand o sa vezi ca tocmai culoarea care nu ti placea o sa ti placa maine . Eu am avut o multime de colegi de clasa care mi erau antipatici si au inceput sa mi placa la nebunie . Daca tie iti place teatru si mie discoteca ..este pentru ca nu s-au cautat partile frumoase de acolo ..teatru poate avea legatura cu povestile care le zicea mama cand eram mici ...toata lumea iubeste povestile ..si discoteca cine a zis ca e pentru dansat ? eu pot merge acolo pentru a admira jocul de lumini sau nush ce chestii de arta ..Ea exista ..trebuie doar sa ai ochi sa o vezi . Orice poate avea parti frumoase , pana si un fier aruncat ruginit . Daca oamenii la inceput de relatie ar dezbate o multime de probleme , dar multe de tot e posibil sa ajunga la o multime de subiecte in care nu sunt de acord dar se accepta ..Doar cei care vorbesc toata ziua : azi ploua ..ce frumos e afara sau ce mancam astazi ..imi place tricoul ala ..nu prea au ce razboaie sa poarte ..pentru ca ei nu sunt pregatiti ..sa devina eroi :P
Apoi nu putem nega fizicu care conteaza , el are o mare influenta ..in america s-a ajung la un nivel in care se considera ca daca arati bine ca angajat al companiei deja aduci profituri mai mari .

0 comentarii: