duminică, 2 decembrie 2007

Domnule mirositi a Preta a porter si inca bine

M-am dat cu parfum ,, Preta a porter '' care costa in jur de 470.000 .
Nu pot zice ca am suportat niste consecinte datorita faptului ca am pufait din el intr un supermarket si apoi sa aflu la iesire ca sunt dus in baie si controlat prin buzunarele toate si printre picioare de catre un gardian care mi a zis :
- Fii linistit ca nu s pe invers .
Acest gardian mergea pe afirmatia ca a disparut parfumul din cutie dupa ce l-am pus la loc si ca de asta necesita un control pe mine ..Bine m-au controlat , nu au gasit nimic si au exclamat :
- Domle dar mirositi foarte puternic a preta a porter ..uitati simplu fapt ca am pus mana pe hainele dumneavoastra deja miros si eu .
- Ati mai venit saptamana asta pe aici si v-ati dat cu parfum .
Asta e o chestie foarte paranoica practicata de gardieni ..caci eu nu mai fusesem de vreo 2 saptamani pe acolo .Si apoi mi a sarit cu explicatii sa mi povesteasca el cum gasea sticlele goale de parfumuri ( din cauza ca nu aveau tester ) . Gardienii de obicei incep sa povesteasca un istoric al evenimentelor de cand sunt ei in post si incearca sa manipuleze pe cel care il suspecteaza cu probe false si chestii de paranoia in loc sa mearga sa se trateze de imaginatia aceea bogata . Avand in vedere ca nu au gasit nimic bineinteles mi-a placut mult cand nenea gardian mi a zis clar si serios uitanduse la mine :
- Nu ma deranjeaza ca te ai parfumat deloc ( de fapt eu mai miroseam si de parfumu cu care ma dadusem acasa ) treaba asta chiar nu ma intereseaza , ci doar ca a disparut parfumul .
Si apoi era logic ma gandeam cu zambetul pe buze ca nu aveam ce sa patesc decat sa ma puna sa cumpar parfumu ca am pufait odata din el sau de doua ori .
Practic nu am suportat deloc daune morale , de fapt chiar am iesit din monotonie si am mers fff distrat si plin de viata acasa . Uneori mici emotii iti pot ridica moralul , te fac mai lucid si eventual iti mai antreneaza mintea din amortire .
L-am suspectat pe nenea gardian de o piesa de teatru ca se cam plictisea in post ..jocul de rol e ceva grozav mai ales cand esti obosit si mai vrei sa i arati si patronului ca chiar nu freci menta toata ziua la servici .
De teatru nu l suspectez numai pe gardianul asta ..ci il suspectez si pe-un profesor de la facultate care pare ca se enerveaza iar a te enerva chiar si voit ca teatru e super distractiv ..simti ca poti aduce omul cu care interactionezi mai usor pe terenul tau . Pana la urma e frumos ca atunci cand cineva se enerveaza pe tine tu sa faci pe terapeutul si pe el sa il tratezi ca pe un pacient . Imi place la nevoie sa inversez rolurile in stilul asta dar doar cand prind ocazia si imi permit .

1 comentarii:

vivi spunea...

bravo ai ceva talent literar succes in continuare si astept si alte lucrari