marți, 11 martie 2008

Despre organizarea timpului

Am intalnit o doamna in varsta de aproximativ 40 de ani care in fiecare dimineata cand se trezea isi scria pe o hartie ceea ce avea sa puna in timpul ce se asternea dinaintea ei in acea zi . Doamna aceea insa mi s-a parut cam excesiva deoarece fiul ei in varsta de 8-9 ani avea un program de genu facut de mama ei
17.00-17.15 - dus
17.15-19.00 - pian
19.00-19.15 - masa
Daca cumva baiatul statea prea mult la masa ii scadea din ora de joaca .
Apoi ora de lectura si tot asa ..
Eu am luat oarecum un exemplu de la acea doamna dar nici chiar asa de program adica la sange si sesisez ca propunandu-mi ce am sa fac pe parcursul unei zile ..seara simt o multumire in interior ca am realizat ceea ce mi am propus . Propunerile bineinteles nu sunt de genul imposibililui ci de genu ..de postat cv-ul pe un site , de scris 2 pagini la licenta , de scris la blog :P Insa toate acestea trebuie sa avem grija incotro se indreapta si ceea ce urmarim ..caci micile scopuri de obicei sub subjugate unuia mai mare si acum ceea ce am de facut e sa mi lamuresc care e mai exact cel mai mare si daca exista intradevar mai multe optiuni ale scopurilor ( nici prea multe sa fie ) .
E o forma de terapie pana la urma ..caci multi psihoterapeuti declara ca oamenii nu sunt intradevar nevrozati in adevaratul sens al cuvantului ca nu au prieteni , ca nu le ajunge timpul sau ca nu comunica indeajuns etc . ci de faptul ca ei nu au scopuri , vise , idealuri . Practic ei sunt asemenea unei corabii fara capitan si destinatie .

0 comentarii: