duminică, 13 iulie 2008

Dr. Robin L. Smith - Minciuni la altar


Sunt multe carti care le deschizi cu ideea sa gasesti rezolvari si in schimb te trezesti cu un limbaj super academic de iti mananca o gramada de timp pana ce il descifrezi. Cartea de fata nu e deloc cu un limbaj complex si asta m-a incantat la ea.
Cum e la nunta ? Si ce inseamna acele juraminte in momentul actului casatoriei?
Raspunsurile sunt diverse de la cuplu la cuplu.
La nunta te poti trezi cu o multime de musafiri pe care nu-i suporti din partea partenerului ajungand poate sa-l intrebi :
Da pe asta cine l-a invitat?
Dar tu vezi in nunta un sfarsit (adica ti-ai indeplinit scopul) sau vezi un inceput?
Atunci cand am jurat pana la moarte chiar am vrut sa spun pana ce imi va distruge viata si sufletul?

Dar draga tu ce intelegi prin juramintele de la biserica? Uite ca eu inteleg prin acest juramant o iubire care tre sa o ai pentru mine chiar daca nu o sa mai pot controla greutatea. Conteaza ce-i pe dinauntru nu-i asa ? Si ca sa-mi arati ca ma iubesti ar trebui ca tu sa fii interesat de starea sanatatii mele mai mult decat ma preocupa pe mine, si sa nu ma bati la cap si sa ma cicalesti sa am grija de silueta mea. Oricum nu e o problema daca pot ajunge mare cat o planeta, ca doar inima rezista la grasimi in cantitati mari.

Partea mai naspa insa e atunci cand doctorul zice ca exista probleme cu inima din cauza greutatii si iti interzice sa faci efort. Aici apare o contradictie si e mult mai greu de slabit.

1 comentarii:

Mihaela Chelaru spunea...

Acum ma gandesc daca o voi cauta vreodata sau nu, in fine, eu am anumite idei preconcepute referitor la nunta, adica mi se pare un moment magic in viata fiecaruia dintre noi, in care fericirea ta ajunge la un punct maxim si simti ca esti in totalitate implinit din pct de vedere sentimental. Mi se pare tare stupid sa te gandesti la cati bani vei primi de la invitatii tai, mi se pare stupide obiceiurile de la nunta noastra romaneasca.
Referitor la carte, hm, sper din tot sufletul sa existe cat mai putine persoane care sa se casatoreasca din interes, sau poate ca vor sa experimenteze ce e casatoria si apoi sa o distruga. Oricum, zilele in care traim ne dovedesc exact contrariul iar insemnatatea unei casatorii nu mai este aceeasi asa cum a fost pentru parintii nostri.