joi, 10 iulie 2008

File de jurnal - 10 iulie 2008

M-am hotarat sa botez copacelul din sufragerie. E un gref pe care l-am neglijat multa vreme asa ca pentru ca tot in ultima vreme descopar o atractie pentru copaci o sa-l botez : Cri. O sa vad poate o sa i rezerv putin din timpul meu in fiecare zi mai ales acum ca are si o personalitate.
Zilele astea am mancat multe portii de prajituri Tiramisu si m-am intrebat daca unii nu fac facultati doar ca sa impresioneze asa cum altii isi cumpara tot felul de produse din oras pentru a se lauda si a face impresie buna. Adevarul e ca a face facultati rasuna mai puternic decat daca ti ai schimba nush ce lucruri prin casa.
Aberez, de fapt fiecare lucru are utilitatea lui si puterea de atractie in functie de cel care priveste. Daca as face o multime de facultati in viata asta cred ca le as face cu intentia ca sa modific moartea de dupa viata mea. Cred in teoriile lui Jung cu inconstientul colectiv si tocmai de aceea sunt de parere ca pot modifica viitorul chiar si dupa ce eu nu mai sunt. Intrebarea este ce fel de gonguri dau in afara de proiectele mele spre care tind spre viitor :
un master in psihoterapie
o carte macar pentru familie
o biblioteca mare
sa citesc : Dostoevsky, Kafka, Razboi si pace, Dune, James Joyce - Ulise
sa invat sa cant la pian
sa-mi cumpar pian
sa fac un site in care sa promovez reclame la goblene
sa vizitez India, Africa sau Japonia...o sa vedem
sa cumpar un apartament..daca mai apuc..dar cam greu..
La ultima dorinta ma gandesc ca nush daca voi apuca sa o realizez, probabil va trece in proiectele viitorului copil cine stie..ma gandesc aici la posibilitatea ca oricine isi doreste o casa mare..si s-ar putea sa fie o tinta buna pt el daca nu se va indeplini asta. Nu va fi neaparat biletul spre fericire in totalitate dar e o directie.
In ceea ce priveste facultatile o sa vreau sa merg la mai multe in timpul meu liber, in functie de pasiuni, poate la mastere..sa gasesc profesori care sa mi placa.
Imi place sa invat lucruri noi si decat sa colind canalele tv la fel cum fac multi pentru a invata ceva prefer sa merg mai clar spre ceea ce mi place.

3 comentarii:

Mihaela Chelaru spunea...

si mie mi-ar fi placut tare mult sersa invat sa cant la pian dar la un moment dat constatasem ca am degetele prea micute pentru a reusi sa acaparez toate clapele :).
master in psihoterapie?!! o da, bravo!! cand voi avea vreo pb, voi veni cu siguranta la tine, si asa am destui pitici pe creier.
tot respectul pentru tintele tale, pe care cu siguranta vei reusi sa le atingi, pentru ca observ ca-ti place sa lupti pt ceea ce vrei!

apropo, vreo carte interesanta citita in ultima perioada? :)

bogdanrazvan spunea...

Oper si eu sa indeplinesc din propunerile mele :)
O carte interesanta din domeniul psihologiei cuplului care incearca sa separe iluzia, visarea, romantismul de realitate este Dr.Robin L.Smith - Minciuni la altar. Contine un limbaj accesibil si nu abereaza poetic despre realitate. Cam asta mi a placut :D

Mihaela Chelaru spunea...

am vazut ca ai scris o mini-recenzie mai sus, intr-adevar, pare interesanta.