duminică, 10 august 2008

File de jurnal - 10 iulie

Cand am lucrat 2 zile in cadrul firmei ,,Dasteco Srl" ce apartinea de Ford nu aveam somnul prea linistit. Probabil datorita emotiilor si stresului datorita faptului ca uneori cred ca nu am indeajuns timp ca sa-mi ating inaltimile.
De ce inaltimi ? Pentru ca in momentul cand am vrut sa ma angajez la biblioteca Gh.Asachi directoarea adjuncta ne-a zis ca cei care nu avem diplome, atestate in lb straine si in calculatoare, putem sti si de nota 20 si tot degeaba.
Nu mi am dat examenele la ecld la timp si acum se pare ca platesc pt asta in ceea ce priveste postul de bibliograf.

Franghia de care ma agat uneori cand sunt super obosit sau stresat printre altele este meditatia. Cand practic meditatia transcedentala pe muzica e un moment in care se destrama lumi si se nasc altele in mine. Ma simt departe, ca Buddha care trecea prin focuri de dorinte, tentatii, vise luandu-ma la lupta cu timpul, moartea si propriile mele nelinisti.
Uneori imi aud strigatul interior de parca as fi un internal intr-un spital de oameni neintelesi cu viata sau unu care face terapie cu el insusi in cadrul organizatiei lui Osho Rajnesh. Ce bine ca ca sunt putine momentele astea :D
Am nevoie de rabdare sa inteleg mai bine excel-ul, si calculatorul in general. De aici vin unele nerezolvari. Si atunci cand nu ma pricep printr-un loc, inteleg cel mai bine ca informatia inseamna putere.

4 comentarii:

Mihaela Chelaru spunea...

intr-adevar, informatia intotdeauna va fi axul in jurul caruia se vor invarti toate actiunile noastre. Trebuie sa recunosti, pentru anumite joburi se exagereaza cu atatea diplome, ce rost mai au diplomele daca tu nu stii ce e cu tine si pe ce lume traiesti! Ma refer in general, la acele persoane care platesc pentru diplome, sau pur si simplu nu fac NIMIC pentru ele. E o mare stupiditate chestia asta, trebuie sa arati ce stii, nu trebuie sa intinzi o hartie in care tu ai media 10 si in realitate, stii de 5. Din punctul asta de vedere, angajatorii din cadrul bibliotecii judetene sucks!!!!

Mihaela Chelaru spunea...

Te vei descurca tu pana la urma, daca e ceva si ai nevoie de ajutor in ale calculatorului, nu ezita sa ma intrebi, din putinul pe care-l stiu cu siguranta te pot ajuta si pe tine. Take care!

bogdanrazvan spunea...

ms :)

Mihaela Chelaru spunea...

welcome, anytime :)