luni, 4 august 2008

File de jurnal - 4 august 2008


Vizionand stirile la televizor aflu ca s-a dat lege ca oamenii nu mai au voie sa-si bata animalele. Cei care fac asta vor primi amenda de 1000 de lei sau 6 luni puscarie.

Imediat dupa stirea asta tot din categoria animalelor aflu ca un urs a omorat un om, omul beat de nu se vedea pe el (in centrul Brasovului) iar in urma acestui fapt ursul este ucis de catre oamenii legii.
Cum au dedus ca acel urs este cel ce a omorat omul?
Simplu pt autoritati ca iti ajunge un creier de gaina ca sa gandesti ca ei.
,,Cand ne am apropiat de ursulica avea niste pui in spatele sau la ceva distanta a sarit la noi si am zis ca el e sigur criminalul."
Dupa ce l-au ucis pe Mos Martin l-au urcat intr-o camioneta si l-au transportat in alta parte MORT ceea ce nu se putea face cu un tranchilizant cu efect de cateva ore ca sa ramana el in viata si sa fie transportat in alta padure.
Probabil domnii vanatori sperau la un urs educat caci altfel nu inteleg. Ori primarul s-a speriat la vreo 3-4 reclamatii.

In afara de stiri, am colindat in cautarea Palatului Copiilor si dupa lungi cautari am aflat ca nu se afla pe strada Primaverii, caci acolo se afla o cladire darapanata ci la fundatie un centru si inca unul in spate la Junimea.
Mersesem la un curs de cultura japoneza. Copii erau invatati cuvinte in japoneza, sa faca origami, si sa faca din batice (speciale) posete, toarte pentru sticle, genti pentru carti. De ce ? Pentru ca la ei exista o arta de a impacheta lucruri si pentru ca nimeni nu a mai propus asa ceva pana acum.
Taxa pt cursul de cultura japoneza e 20 ron iar pt lb japoneza 30 ron.
Am stat bucuros deoarece nu am platit nici un leu. Nu era control :D

1 comentarii:

Mihaela Chelaru spunea...

cate lucruri neclare exista in tara asta! urmareste o singura data "in gura presei" acolo sa vezi cate chestii timpite se fac pe fata!!
cat despre palatul copiilor, ai dreptate este unul la fundatie si unul din spatele Mitropoliei, ca ala de langa scoala aia -imi scapa numele acum nu mai functioneaza de ceva timp-acolo am facut si eu cateva ore de spaniola si aerobic :)
deci cu din astea umbli ma razvane?? sa nu platesti si sa inveti moca?!!:)) FELICITARILE MELE! :)