sâmbătă, 24 noiembrie 2007

Daca as avea bani


Inspiratia vine uneori cand stai in pat si esti prea bucuros de ziua care urmeaza a veni pt ca ai ceva ce te face fericit . Daca as avea bani , dar multi incat sa nu am ce face cu ei probabil mi as infrange una din zile propriile mele limite ...limita in ceea ce priveste condusul unei masini . Nu m-au atras niciodata masinile prea tare si e foarte probabil ca daca o sa am bani nu o sa mi cumpar o masina deloc . O sa vreau poate chiar sa merg uneori chiar tot cu tramvaiul .
Cred ca as avea vreo 3 apartamente daca nu o casa undeva destul de incapatoare incat sa pun toate cartile pe care o sa le vreau . Asa cum fac si acum , calatoria cu tramvaiul nu cred ca mi s-ar parea o pierdere de vreme ..as avea timp mai mult astfel sa citesc cartile care ma atrag cu ceva ..cele de psihologia cuplului poate ..
Dar si cu treaba asta , de curand am incetat sau asa cred eu ca am incetat a mai vorbi fetelor despre alte fete si asta e o treaba buna . Mi am pus lipici la gura in urma unei enervari intr o zi cu Ramona Cojocaru si nu mai comentez desi uneori imi mai vine in minte cate o idee .Desi a vorbi despre altele inseamna pana la urma o analiza ..si a nu face analogii inseamna intr un fel a renunta a mai cunoaste o pe cea care mii aleasa sau care mie doar amica . Dar ma rog ..vad ca toti bifeaza partea : no comment about other asa ca pun lipici la gura . Suntem in drum spre modelare ..Si revenind daca as avea bani si despre modelare ..probabil as deveni mai cunoscut si mai inconjurat de prieteni mai usor pt ca mi as infrange limitele mai usor si asta mi ar deschide portite in ceea ce priveste cunoasterea mea de sine . Posibil ca as da de alte chestii de genu prin cap : oare tipa care doarme alaturi e cu mine e pt banii mei sau e pt ca chiar vede un tip simpatic la mine ? Pana la urma a avea bani inseamna a incanta ochiul celuilalt intr un stil placut ..ajungi chiar tu sa te imbraci altfel si imposibil sa nu schimbi chiar si niste mici anturaje , chestii din personalitatea ta .Si pana la urma ce iubeste unul la celalalt daca nu de la modul cum se imbraca , felul cum zambeste , cum se murdareste pe gura cu gem , cum priveste , cum e somnoros dimineata sau cum se smiorcaie , cum ii cumpara ceva atunci cand vrea , cum ii ofera solutii la probleme , cum respecta regulile de politete , cum nu vorbeste despre alti ex , ca nu miroase urat etc . Mie scarba de faptul ca o fata m-ar place pt ceea ce as deveni si nu pt ceea ce sunt . As deveni poate mai libertin mai nebun sau poate din contra mai linistit si calculat la locul meu . As vedea cum este sa ai totul ceea ce poti cumpara cu bani si sa nu ai dragoste si apoi poate cand as avea o as ajunge sa ma plang de mine dupa o vreme ca nu mai pot simti nimic sau sa ma intreb chiar daca simt daca ceea ce simt e dragoste sau e compromis , compasiune sau incerc sa ma adaptez la propria mea puscarie pe care mi am creat o pt ca simt ca nu mai libertatea care o doresc . Dar pana la urma habar nu am ce as face daca as fi liber ..m-ar incanta al dracului probabil faptu ca nu stiu pe cine o sa intalnesc sau cine e ea si cand am cunoscut o incep deja sa fac pasi in spate si sa ma intreb : ei cam ea e fiinta cu care mi petrec restu de viatza ? Intrebare cam prea devreme si cam prematura pt ca nici macar nu am cunoscut o sau am sezantia ca daca as incerca sa o cunosc mai bine s-ar speria si ar fugi pt ca pt a cunoaste un om e nevoie si de oleac de nebunie si mie frica ca s-ar pierde ea pe drum si ar pleca dar cine a zis ca eu as rezista desi ma simt tare si puternic . Daca as avea bani as avea un aparat foto mai bun , as face poze si mi as face un stil de viatza din poze si toata treaba asta doar pt ca am vazut filmul chinezesc ,, 3 iron '' care mi a schimbat perceptia asupra lumii . Parca m-am regasit mai mult decat super in el . Sper ca nu e o inchisoare . Inchisorile sunt facute pentru oamenii care se complac in ele iar eu nu sunt genul ori ma prefac al naibii de bine , dar nu cred . Daca as avea bani probabil mi ar scadea din tensiunile zilnice , nu as mai purta grija viitorului pe umeri , nu ca m-ar stresa prea tare dar as avea mai mult timp pt meditatie...poate asta mi ar asigura un spor in ami trece gandurile pe o hartie ca sa le citeasca generatiile care vor urma . As umple vreo cateva sute de pagini cu gandurile mele dar nu as vrea sa cad in capcana celor care isi scriu gandurile pe hartie din cauza ca se simt prost . Marea majoritate asa ziselor jurnale is pesimiste e observatia psihologilor iar eu nu mai sunt demult asa . Practic motivul pentru care as scrie e pt ca incerc sa constientizez lucruri bune si lucruri rele la mine si sa ma autoperfectionez . Sa descopar ce mi place si ce nu mi place si daca imi place de ce imi place . Sa mi dezvolt gandirea care are multe bariere de depasit . Nu pot lasa celor care vor urma dupa mine decat ganduri si poze , daca mai pot lasa ceva va rog mana sus . Nu degeaba umblu eu tot timpul cu aparatu foto dupa mine si apoi scrisul ..dupa un gand vine alt gand si alt gand si tot asa dar pana ce termin de trecut prin universul mai am cale lunga , creste barba acusic de aia alba

0 comentarii: