marți, 19 februarie 2008

Tacerea ei de dinaintea timpului



Avea mainile mai calde decat caloriferul , nasturii ii stateau in dreptul sanilor , capul parea o impletire de realitati in care cresteau paduri de stejar , savane iar din cand in cand se mai zarea cate o poienita in care se gaseau mirosuri de tei .
Ochii semanau cu ai unei sirene pe care am vazut o intr un film pe care l-am vizionat cand era bunica mai tanara . A unei sirene pentru ca sufletul ei era ziua un albastros cafeniu iar noaptea era mai mult ea . Buzele erau caramizii stralucitoare facute de un arhitect care musca din aburii lasati de gura ei . El i-a creat buzele dintr-o multime de orhidee . In vremurile de demult din aceste flori se creau bauturi energizante cu aroma de cacao . Erau considerate a fi plante afrodisiace si astfel deveneau ingredient de baza in potiunile si vrajile de dragoste.
Confucius spunea ca "placerea de a revedea, dupa o lunga absenta un prieten drag poate fi comparata cu aceea pe care o simtim cand intram intr-o camera plina de orhidee". In alte parti ale lumii, cum ar fi in Turcia si Iran, unele varietati de orhidee cu proprietati halucinogene erau fumate prin narghilea, cu scopul de a declansa viziuni. Orhideele aveau mai multe tipuri de polen iar ea de asemenea in buzele ei . Cand ea nu mai avea polen in buze mergea la arhitect si el o ajuta intotdeauna . Cerceii ii erau ca mugurii primaverii iar cand purta altii mai mari intotdeauna ma gandeam ca au inflorit si au miros mai puternic . Unii cercei stralucesc iar eu eram atras de aceia care indeplineau aceasta consecinta a realitatii . Miscarile ii erau ca vantul fiindui sigure , calculate stiind cand trebuie sa se opreasca si cand sa accentueze cuvintele .
Si-a lasat haina intr-un cui din care cu cateva secunde inainte am dat jos un tablou cu Mona-Lisa , o nimfa care merita inlocuita . Haina mi-am pus-o peste a ei bucurandu-ma ca macar hainele vor face o relationare asa cum mi as fi dorit . Nasturii ei erau cu doua gauri stralucitori argintii prin care era bagata ata . Ai mei contineau patru gauri asemenea numarului degetelor oamenilor de zapada ceea ce putea insemna ca aveam mai multe drumuri in viata decat ea , ca pur si simplu sunt un tip total nestapan in totalitate pe potentialul meu ori ca doar nutresc o atractie pentru lucruri complexe . Dar am vazut nasturi si cu 6 gauri si cu 8 si eventual sunt unii care isi imagineaza ca au mai multe gauri decat degetele unui hipopotan .

0 comentarii: