sâmbătă, 5 aprilie 2008

Despre somnul de noapte


Visele care se repeta banuiesc ca e din pricina faptului ca nu am reusit sa trecem peste o problema care ne macina pe parcursul zilei ..si in functie de cat de intens nederulata va fi problema ziua va incerca sa se deruleze noaptea . Si culmea ca se poate repeta visul la nesfarsit noapte de noapte iar dimineata cand deschizi ochii sa nu tii minte o boaba . Poate ca exista oameni care au visat o viata intreaga acelasi vis noapte de noapte . Cred ca mi ar place sa cunosc un asemenea om :D
Am intalnit prin vecini cazuri in care ei viseaza noaptea in somn ceea ce se va intampla urmatoarea zi . Mie mi s-a intamplat o singura data .
Era un vis in care lucrurile nu se intamplau ca intotdeauna cum speram ..adica sa incep sa zbor ca superman de pe bloc . De data asta m-am aruncat de pe blocul de 10 etaje si nu am mai zburat ci m-am lovit de pamant fara sa am vreo julitura sau sa ma doara ceva . Urmatoarea zi dupa amiaza ma apuc sa i povestesc cuiva visul la care el zice :
- La asta ma gandeam eu acum 5 minute in mintea mea :D

Mi se intampla uneori ca atunci cand visez sa fiu constient ca eu visez . In caz de pericolul este prea puternic in vis , de o prea mare intensitate pot deschide oricand ochii . Jumatate de constiinta e treaza in realitate privindu-ma de la juma de metru distanta deasupra cum dorm iar jumatate e in somn in forma de adrenalina fiind curios ceea ce se va intampla mai departe si bucuros de optiunea de a pacali visul pentru ca pot iesi oricand la vointa din el .
Faptul curios e ca eu consideram asta un factor cat se poate de obisnuit pana in momentul cand am aflat ca nu la toti se intampla asa ceva .
Dar eu sunt un caz norocos . De ce zic asta ? Pentru ca am intalnit pe cineva care visa niste situatii cumplite in vise si era constient la fel pe jumatate ca mine ca doarme , privinduse de deasupra dar oricat ar fi incercat sa deschida ochii sa iasa din vis nu putea . Iar cand striga , tipa , vorbea ..simtea ca face asta in gol iar ploapele nu se miscau .

Ti s-a intamplat vreodata sa visezi si sa tipi tare ..apoi sa te trezesti si sa te intrebi daca ai tipat in realitate sau in vis ? Mie da

Odata mi s-a intamplat ca dupa ce am inchis becul si m-am bagat in pat sa am senzatia ca e cineva in camera acolo in intuneric . Si pe orice parte ma intorceam si oricat as fi incercat sa neg ca e cineva si sa ma duc cu gandurile in alta parte tot simteam in continuare ca cineva ma priveste cu ochii exact la mine . Ma ridicam ma uitam in susul camerei , in josul ei si degeaba . Dupa lungi foieli m-am trezit am facut altele prin casa si dupa vreo ora , doua m-am bagat in pat si iarasi s-a repetat ..dupa inca o pauza nu mai era nimeni . Ma intrebam daca nu e totul in capul meu dar parea , prea straniu . Senzatia ca e cineva in camera aparuse deodata ca un vartej in minte , si nu ca fiind construita si culmea ..in alta noapte dupa cateva luni iar dupa ce am inchis becu deodata mi o scaparat ca e cineva in camera .
Am incercat sa transform acel chip nevazut sa i dau o infatisare in mintea mea zicandu mi ca e cineva care reprezenta binele dar nu a mers tehnica de autosugestie .
Voi ce intamplari ati avut ? :D

0 comentarii: